SmartMEDIX

Ceník

Měsíční cena je zde uvedena jen informativně, fakturace probíhá jednou ročně.

SmartMEDIX® základní systém Licence Programová údržba měsíčně Programová údržba ročně
SmartMEDIX® - Ambulantní informační systém
licence základní 16500 715 8575
licence další 6600 357 4287

Rozšíření základního systému Licence Programová údržba měsíčně Programová údržba ročně
SmartMEDIX.NIS/LDN/SA – Nemocniční informační systém, LDN, Sociální agenda
licence základní 16500 107 1281
licence další 2200 53 641
SmartMEDIX.IVF - Systém pro vedení asistované reprodukce
licence základní 66000 1276 15312
licence další 11000 638 7656
SmartMEDIX.REHABILITACE - Rehabilitační informační systém
licence základní 27500 107 1281
licence další 2200 53 641

VOLITELNÁ ROZŠÍŘENÍ Cena pořízení Měsíční poplatek Roční poplatek
SmartMEDIX.NET
první slot 411 4928
druhý slot 205 2464
další současný přístup pracovníka 103 1232
SmartMEDIX.NET PLUS - Pokročilý virtuální ASISTENT (uživatelské dotazníky /formuláře, tiketovací systém)
rozšíření PLUS k jednotlivému slotu 205 2464
SmartMEDIX.VOIP - Hlasový ASISTENT
údržba a podpora - 1. brána 550 6600
údržba a podpora - další brána 275 3300
SmartMEDIX.SKLAD - Modul skladové hospodářství s podporou čteček čárových kódů
licence základní 5500
licence další 1250
licence další IVF 2750
SmartMEDIX.OCR - DIGITALIZACE tištěných textů
licence základní 275 3300
licence další 92 1100
SmartMEDIX.FOTO - Focení z mobilu do obrazové dokumentace
licence základní 92 1100
licence další 46 550
SmartMEDIX.REPORTING - Předdefinované automatické datové reporty do vybraného umístění
licence základní 500 6000
licence další 25 300
SmartMEDIX.ÚČETNICTVÍ - Export do účetního systému Pohoda/Money/Cezar, načítání bankovních výpisů (gpc, ofx, xml)
licence základní 92 1100
licence další 46 550
SmartMEDIX.DICOM - Napojení na zobrazovací systém DICOM
licence / první přístroj 13200 550 6600
licence / další přístroj 6600 275 3300
SmartMEDIX.API - Aplikační programové rozhraní
licence základní 917 11100
licence další 92 1100
licence základní IVF 4583 55000
licence další IVF 92 1100
SmartMEDIX.TERMINÁL - Napojení na platební terminál
Platební terminál (Sonet) – napojení 1x 275 3300
SmartMEDIX.INTERAKCE - Lékové interakce DrugAgency
licence základní 316 3795
licence další 146 1750
SmartMEDIX.WITNESS - obecný softwarový nástroj pro ověření identifikace a sledování provedení specifických úkonů
witness úkon / 1 realizovaný dokončený úkon 100

Elektronická zdravotnická dokumentace Cena pořízení Měsíční poplatek Roční poplatek
SmartMEDIX.EZD - Elektronická zdravotnická dokumentace
dokumentační jednotka 0 275 3300
další uživatel 0 27,5 330
SmartMEDIX.DBP - Dynamický biometrický podpis
základní licence 92 1100
další licence 46 550
Podpisové certifikáty
pomoc s vyřízením certifikátu pro elektronický podpis a navedení do programu 880
pomoc s prodloužením certifikátu 550

Zálohování a replikace dat Cena pořízení Měsíční poplatek Roční poplatek
SmartMEDIX.REPLIKACE - Replikace databází (zahrnuje zálohování na cloud)
replikace databáze 1 uzel (minimálně 2 uzly, tj. 2 x 3 300) 275 3300
replikace za další licenci 92 1100
SmartMEDIX.BACKUP - Rozšířené zálohování databáze
zálohování DB na cloud 183 2200
zálohování repozitoře na cloud 20GB 183 2200
zálohování repozitoře na cloud rozšíření o 10GB 46 550

SMS služby Cena pořízení
SmartMEDIX.SMS
cena jedné SMS (CZ) 1.50
cena jedné SMS (CZ) Premium 1.70
cena jedné SMS zóna 1 (SK, PL) 1.70
cena jedné SMS zóna 2 (AU, DE) 2.50
cena jedné SMS zóna 3 (EU) 4.00
cena jedné SMS zóna 4 (mimo EU) 5.00

Implementace Cena pořízení
Implementace
instalace, nasazení a zaškolení individuálně dle náročnosti
vzdálená instalace individuálně dle náročnosti
převod dat individuálně dle náročnosti
instalace a nastavení skladového hospodářství od 5500 Kč individuálně dle náročnosti
instalace a školení uživatelů 1h - SmartMEDIX.NET 1100
instalace a školení uživatelů 1h - SmartMEDIX.VOIP 1100

Servisní činnost Cena pořízení
Servisní činnost
servisní činnost - smluvní klient (1h) 1100
servisní činnost IVF - smluvní klient (1h) 2000
servisní činnost - práce programátora (1h) 2200
servisní zásah mimo pracovní dobu 18:00-21:00 (1h) 1320
servisní zásah mimo pracovní dobu (21:00-07:00) a dny pracovního klidu (1h) 1980
servisní činnost - tvorba dávek za měsíc 1h (bez cestovného) 1100
servisní činnost GARANT - garantovaná pravidelná návštěva u klienta (1h) 1800
školení uživatelů na žádost smluvního klienta 1h (bez cestovného) 1100
školení uživatelů na žádost nesmluvního klienta 1h (bez cestovného) 1650
skupinové školení uživatelů (bez cestovného) 1h / 1os 1000

Databázový server MsSQL Cena pořízení
Nákup licence pro aktuální verzi MsSQL Server Standard Runtime pro použití výhradně se systémem SmartMEDIX
licenční model na uživatele (CAL) stanovení ceny individuálně dle počtu uživatelů
licenční model na jádro procesoru (CORE) stanovení ceny individuálně dle počtu jader procesoru

Ostatní služby Cena pořízení
Ostatní služby
cestovní náklady (1km) 11
zaslání faktury poštou (+ poštovné) 100
poplatek – fakturační správa 550
odvirování a ladění výkonu počítače 1100
poplatek – změna právní formy / názvu 1200

Ceník je platný od 01.01.2024, uvedné ceny jsou v Kč bez DPH.

Základní licence je nutná pro každou databázi a každé IČ zařazené v databázi.

Dovolujeme si upozornit na skutečnost, že některá časová razítka nesplňují podmínky pro vedení elektronické zdravotnické dokumentace (EZD). Rovněž doba platnosti časových razítek jednotlivých poskytovatelů se může lišit. Námi nabízená razítka garantují platnost 5 let a splňují podmínky pro vedení EZD. Časová razítka se nakupují dopředu ve formě budgetu, ze kterého se čerpá při podpisu dokumentu. Razítka v budgetu nijak neexspirují. Po vyčerpání dodaného počtu razítek je minimální jednorázový odběr razítek 1000 kusů za cenu 0,29 Kč / 1 ks bez DPH.

Cena systému 
Cena za informační systém SmartMEDIX sestává z položek: 

  • Program – licence k programu SmartMEDIX jako právo zakoupenou verzi časově neomezeně používat.
  • Služba – programová údržba a podpora zahrnuje:
    • Aktualizace – průběžné poskytování nových verzí programu s ohledem na legislativní změny a zdokonalování programu;
    • Horká linka – 733 398 440 se vzdálenou pomocí v pracovní dny od 7:00 do 17:00;
    • Asistence – pomoc při instalaci, řešení nenadálých stavů a závadových situací souvisejících s programem se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení;
    • Pomoc – zasílání požadavků na vzdálenou pomoc a jejich řešení týkajících se programových funkcí programu se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení;
    • Připomínky – nástroj pro zadávání připomínek a návrhů k programu se sledováním stavu;
    • Aktualizace číselníků – on-line aktualizace číselníků pomocí programové funkce ze serveru Poskytovatele;
    • eDávky – vyúčtování a automatický on-line export vyúčtování na zdravotní pojišťovny;
    • eRecepty – vystavení, tisk a export;
    • eNeschopenky – vystavení, tisk a export;
    • Import laboratorních výsledků – on-line import z nastavených zdrojů do systému;
    • Obrazová dokumentace – pořizování snímků do obrazové dokumentace s možností uložení do repozitoře oddělené od hlavní DB;
    • Skenování – pořizování obrazových dokumentů z tištěných předloh;
    • Automatické události – např. odeslání e-mailu před termínem objednávky, očkování, preventivní prohlídky apod.
  • Nasazení – Nasazení programu je spojeno s ostatními službami (příprava, převod dat, instalace, základní zaškolení) účtovanými individuálně podle složitosti zařízení.
  • Nadstandardní služby – volitelné nadstandardní rozšíření funkčnosti systému.

Konkrétní výše ceny je dána aktuálně platným ceníkem na základě licencovaných modulů dle konkrétního zaměření zařízení.