Kojenecký ústav / dětský domov
Dokumentace v systému SmartMEDIX® pro domovy, kojenecké ústavy a dětské domovy je rozdělena na části/karty dle zaměření jednotlivých pracovníků:
Ošetřovatelská karta
-
Medikace - rozpis medikace pacienta, přebíraná ze zdravotní karty - dle ordinace lékaře, možnost tisku medikačního listu včetně evidence podání léků
- Záznamy - ošetřovatelské záznamy týkající se pobytu klienta v zařízení (ošetř. práce s klientem), zápisy do přednastavených či vytvořených dokumentů
- Plán péče - stanovování individuálních plánů ošetřovatelské péče a sledování jejich plnění
- Výkaz péče - kontrola a přehled o provedených nebo neprovedených úkonech, které vyžaduje Plán péče.
Sociální karta
- Evidence periodických příspěvků na péči pro jednotlivé děti – evidence příchozích plateb z různých zdrojů (rodina, státní příspěvky) na jakékoliv období se sledováním plnění. Program umožňuje
automatické generování příspěvků na účet dítěte. Tato funkce je dostupná rovněž v ošetřovatelské kartě
- Účet klienta – možnost natěžování položkami např. za péči či službu. Možnost vystavení několika druhů dokladů – účtenky, faktury nebo soupisu ( doklad pro nadřízené účetnictví)
- Sociální záznamy – sledování zájmu rodičů a rodiny o dítě, evidence návštěv, evidence právních úkonů týkajících se dítěte
Zdravotní karta
- Záznamy lékaře;
- Záznam o trvalé medikaci;
- Přítomný stav – puls, tlak, váha, výška, obvod hlavy, velikost fontanely, BMI, percentily, atd.
-
Laboratorní výsledky s přehledným zobrazením, hodnocením výsledků a automatickým příjmem přes internet.
- Vystavování receptů, příbalové letáky léků SPC a PIL, výpočet doby dobrání léků, racionální preskripce, e-recept
- Příkaz ke zdravotnímu transportu, poukaz k vyšetření K a Z, ortopedické žádanky, výpis ze zdravotní dokumentace, vykázání žádanky ORP či DP, atd.
- Vyúčtování jak na ZP tak prostřednictvím přímých plateb.
- ...a mnoho dalších ambulantních funkcionalit popsaných v sekci Praktický lékař
Evidence pobytu a umístění na pokoj/lůžko
- Evidence příjmu a propuštění s historií;
- Evidence dočasných propuštění;
- Evidence umístění klientů na pokoje a lůžka s historií.
Sledování termínovaných úkolů
- zadávání úkolů, přidělování jednotlivým pracovníkům, lze navázat na konkrétního klienta
- sledování částečného plnění úkolů
- možnost nastavení upozornění na určitý počet dnů předem